زندگي براي من يعني بودن درلحظه

گردش دربوستان نماز

1393/7/20 23:57
نویسنده : ريما
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلامي به بوي خوش پاييز

سلام دختركم كه زندگي ام را بدون تو لحظه اي تصورنميكنم...چند روز پيش  به بوستان نماز رفتيم...مثل هميشه من وتو وبابايي.....

خيلي هواي دل انگيز ودوست داشتني بود وسه نفري خيلي به ما خوش گذشت...

آه خداي بزرگم باهم بودن چه زيباست ...من ..تو...بابايي!

 

استخر بوستان نماز...

وصحنه نارحت كننده اي ديگر...به كدامين گناه درختان را ميبريد؟

ودرختاني كه با جهات باد ميرقصند ونقش  پاييزي خود را بازي ميكنند...

شوهري درحال فكر....محبت

يك نمايي از من درحال استراحت...

ولمس زندگي با دستانم....

 

دختركم زندگي زيباست فقط خاطرت باشد كافيست  چشمانت را ببندي ونفس عميقي بكشي واز بودن درلحظه لذت ببري...حالا دارم اين جمله را مينويسم تو روپاي هاي من پشت ميز نشستي ونقاشي كودكانه ات را ميكشي...خدايا اين لحظات را باجان ودل دوست ميدارم ...آنها را برايم نگه دار....آمين.

پسندها (2)

نظرات (2)

پریسا
21 مهر 93 12:33
سلاااااااااام ایشالله همیشه به گردش.خیلی قشنگ مینویسی خیلی وبلاگتو دوس دارم منم تصوراتم فکرم مثل شماس؛خیلی تفاهم داریما
ريما
پاسخ
فدات پريسا جون...ممنون از اين همه لطف ات!
پریسا
25 مهر 93 17:41
خواهش میکنم مامان مهربون
ريما
پاسخ