زندگي براي من يعني بودن درلحظه

اولين نگاه اولين نوشته

1393/6/17 2:48
نویسنده : ريما
169 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آفريننده يكتا...

سلامي ازته دل به همه خوانندگان وبلاگم....محبت

من مامان سارا هستم واسم مستعارمن ريما هست ومخفف اسم واقعي خودم هم به زبان انگليسي ميشه وچون جايزنميدونم اسمم درمحيط اينترنت درج كنم پس بهتره من با نام مستعارم بشناسيد.

مدتهابود دلم ميخواست يك وبلاگ شخصي براي خودم درست كنم وازخاطراتم بنويسم چون واقعا بعضي از روزهاي زندگي آدمها اينقدرخاص وقشنگ ميشه كه آدم دلش نمياد ازيادش ببره وپس لازم دونستم اين وبلاگ براي خاطرات زندگي ام تدارك ببينم ودر وهله اول به فرزندگلم سارا جان تقديمش ميكنم تا وقتي بزرگ شد خاطرات مادرش را مرور كنه واز تجربيات زندگي اش استفاده درست ببره به اميد خدا....

براي نوشتن وبلاگم از سرويس وبلاگي ني ني وبلاگ استفاده كردم چون قريب به 2سال هست كه وبلاگ تنها فرزندم يعني سارا جون از اونجا شروع كردم وبه نظرم بهترين جاي ممكن وبا اعتمادترين جاي ممكن واسه درج خاطرات شخصي هست....وچون مخاطب اصلي ام دخترنازنينم هست پس چه بهترازني ني وبلاگ استفاده كنم.

وآدرس وبلاگ دتركم بدين شرح هست:

www.sara-nafas.niniweblog.com

 

بيوگرافي:

نام مستعار:ريما

سن:25 سال

تاريخ تولد:3/20/68

تحصيلات:ليسانس كامپيوتر

شغل:فعلا خانه نشين هستم ودارم واسه كنكور ارشد ميخونم.

زبان مادري:بلوچي

زبان هاي ديگر:فارسي ،هندي(اردو)،انگليسي

سرگرمي:معني قرآن خواندن،پياده روي،كامپيوتر،وب نويسي،كتابخواني،فيلم هندي ياهمون فيلم بالييودي،جديدا پرش روي ترامپولينگ...

ورزش مورد علاقه:بسكتبال،‍‍آيروبيك،بدمينتون

غذاموردعلاقه:غذاي محلي بلوچي

موسيقي مورد علاقه:موسيقي سنتي هندي وراك هندي،والبته صداي وييليون من تواعماق قلبها ميبره،پيانو وگيتارهم جاي خودرادارد ولي دركل اهل آهنگ وموزيكهاي مهيب تند نيستم.

آرامش:سرنماز وصحبت كردن با خدا وتماشاي دريا وطبيعت بكروآرام

درضمن 2برادر و2 تاخواهر دارم كه البته خواهراي گلم معلول ذهني هستن.

 

اميد دارم اولين پست وبلاگم گوياي همه چيزباشد.....فعلا

 

 

 


 

پسندها (1)

نظرات (0)